Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek - piątek w godzinach 7:30 - 15:30
Organizacja przyjmowania skarg i wniosków
- Prawo zgłoszenia sygnału obywatelskiego (skargi, wnioski, petycje, listy) przysługuje każdemu.
- Sygnał obywatelski może być złożony w formie pisemnej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub ustnie, przy czym petycja nie może zostać zgłoszona ustnie.
- Sygnał obywatelski musi zawierać dane umożliwiające udzielenie odpowiedzi oraz fakty pozwalające na ustalenie przedmiotu sprawy zgłoszonego przez klienta. Wymogi formalne dotyczące sygnałów obywatelskich określone są we wskazanych poniżej aktach prawnych.
- Zgłoszenie sygnału obywatelskiego jest wolne od opłat.
- Klasyfikacja prawna sygnału obywatelskiego zależy od treści pisma, a nie od jego nazwy.
- Nikt nie jest narażony na jakikolwiek uszczerbek lub zarzut z powodu złożenia skargi lub wniosku, jeżeli działał w granicach prawem dozwolonych.
Skargi, wnioski, petycje oraz inne sygnały obywatelskie w formie pisemnej należy kierować na adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pleszewie
ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew
lub odpowiednio na adres: zdp-pleszew@zdp-pleszew.pl
W sprawach skarg i wniosków dyrektor przyjmuje w każdy poniedziałek w godz. 8.00 – 15.00.
Wszystkie sprawy związane z działalnością i kompetencjami Zarządu Dróg Powiatowych w Pleszewie można również załatwić poprzez potral ePUAP
Podstawa prawna: